Solid Tech Radius Cinema 2 - stolik audio

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Solid Tech
  • Dostępność: Prosimy o mail w celu potwierdzenia terminu realizacji - kontakt@premiumsound.pl Prosimy o mail w celu potwierdzenia terminu realizacji - kontakt@premiumsound.pl

  • Czas realizacji: 4-6 tygodni
  • szt.
  • 6 390,00 zł / szt.
  • Niedostępny
  • Oblicz_raty_duckblue

Solid Tech Radius Cinema 2 - stolik audio-video, szafka RTV

  • Szerokość: 1000 mm
  • Głębokość: 500 mm
  • Wysokość: 460 mm
  • Maksymalne obciążenie na półke: 50kg
  • Szerokość między filarami:
    Słupki przednie: 835 mm
    Tylne słupki: 380 mm (w przypadku zastosowania słupka środkowego)
  • Odległość między półkami: 319 mm
  • Środkowy tylny słupek jest potrzebny tylko wtedy, gdy obciążenie przekracza 40 kg

Narożne słupki Radius są wykonane z najlepszego szwedzkiego, wytłaczanego aluminium i pięknie anodowane w kolorze głębokiej czerni lub satynowego srebra.
Konstrukcja jest niezwykle stabilna dzięki dużemu słupkowi, a półki o dużej gęstości wykorzystują samostabilizujący się element, który sprawia, że ​​regał jest bardzo sztywny. Wybór aluminium i obszerne wewnętrzne usztywnienie zapewnia bardzo korzystny stosunek masy do sztywności i konstrukcję bez dzwonienia.

Dostępne są trzy różne rozmiary półek, 680; 1000 i 1270 mm oraz cztery optymalnie dobrane długości słupków, a mianowicie 65,5; 150; 234,5 i 319 mm. W ten sposób Radius może być dostosowany do Twoich potrzeb i życzeń. Jakby tego było mało, wykonujemy słupki na zamówienie o długości od 30 do 650 mm.
Standardowe regały Radius są dostępne w dziesięciu różnych rozmiarach od 680 mm do 2180 mm długości, siedmiu różnych wariantach półek i dwóch różnych kolorach słupków - wybór należy do Ciebie.

Radius - kolory półek

Solid Tech - Tech Talk

Nasze ponad 25 letnie doświadczenie w optymalizacji najwyższej klasy systemów audio, pozwoliło nam na zaprojektowanie i rozwinięcie systemu podstaw i stolików, które nie są zaledwie ich nośnikiem czy podstawą, ale bardzo ważnym ich elementem, bez którego każdy system jest niekompletny.

Stosując bardzo wydajne izolatory oraz system kontroli rezonansów umożliwiamy naszemu systemowi audio bez przeszkód reprodukować wszelkie emocjonalne i ekspresyjne walory muzyki, co w rezultacie sprawia, że słuchanie staje się prawdziwie High-Endowym odczuciem.

Obecnie większość audiofilów jest świadomych wpływu podstaw i stolików (oraz połączenia z nimi) na reprodukcję muzyki.

Przyczyną tego wszystkiego jest rezonans, w jaki wpadają sprzęty takie jak wzmacniacze, gramofony, odtwarzacze, przetworniki c/a. Sprawia on, że przekaz w zakresie częstotliwości gdzie się pojawia jest zakłócony. 

Wielu próbowało stosować w różnych formach gumowe stożki czy też krążki, po czym odkrywali, że nie przynosiło to żadnej znaczącej poprawy dla sceny, separacji instrumentów czy innych aspektów szeroko rozumianego dźwięku. Jedyne co się zmienia to balans tonalny z podkreśleniem konkretnego przedziału częstotliwości.

To może wpłynąć na ogólny balans tonalny całego systemu, w niektórych przypadkach może to być korzystne, jednak w świecie High-Endu dwa minusy wcale nie dają plusa. Według nas tylko zapewniając optymalne otoczenie, bez żadnego swojego charakteru da się stworzyć system stereo, który pozwoli nam usłyszeć dokładnie to, co jest w nagraniu – nic nie dodając i niczego nie ujmując. 

Pytanie:

  • Jakie są podstawowe warunki efektywnego izolowania oraz zapewnienia czystego, niezakłóconego przekazu muzycznego w słyszalnym zakresie częstotliwości?

Odpowiedź:

  • Częstotliwość rezonansu izolatora jest najważniejsza, gdyż to ona sprawia, że izolator działa. Izolator do zastosowań w audio powinien mieć częstotliwość rezonansu poniżej 5Hz. Taka częstotliwość zapewni efektywne działanie bez podbarwień tonów nawet w najniższych rejestrach w audio.
    W przeciwieństwie do większości izolatorów dostępnych na rynku, nasza technologia pozwala na powtarzalną i przewidywalną poprawę niezależnie od warunków, w których pracuje.
    Jako przykład można przedstawić gumowy krążek, w którym częstotliwość rezonansu przypada na najważniejsze częstotliwości basu, co sprawia, że częstotliwości poniżej bez żadnych przeszkód przenoszone są na krążek. Ponadto, gdy częstotliwość wibracji pokryje się z częstotliwością rezonansu krążka, modulacja dźwięku wzmacnia się. Przez to nieuniknione jest to, że przekaz będzie ciemniejszy i zaokrąglony.
    Na temat stożków wolelibyśmy się w ogóle nawet nie wypowiadać… Chociaż w tym przypadku kwestia dotyczy raczej sposobu przekazywania wibracji. To nie przypadek, że poważniejsze firmy zajmujące się likwidowaniem drgań nie korzystają z tego typu rozwiązań.
    Naturalnie, że twardy i lity stożek nie jest w stanie przeciwstawić się ruchom skręcającym, naprężającym i wyginającym pochodzącym od podłoża. Wręcz przeciwnie – przeniosą te wibracje na sprzęt. Podstawa stożka, jego umieszczenie i materiał z jakiego jest wykonany mają wpływ na to jaki charakter będą miały przeniesione wibracje i w jaki sposób podkolorują reprodukowany dźwięk. Większość stożków jest wykonanych z twardego metalu, dlatego ich częstotliwości rezonansu są wysokie (z brakiem izolacji) co sprawi, że górna część pasma będzie podbita.
    To co osiąga się w ten sposób, to nie tyle lepsze warunki dla sprzętu, co po prostu inne, podkreślając w ten sposób inne rejony pasma.

Pytanie:

  • Czym więc jest izolator?

Odpowiedź:

  • Jak sama nazwa wskazuje jest to urządzenie, które sprawia, że jeden obiekt nie wpływa na drugi. Technologia zastosowana w Solid Tech pozwala na drganie jednego obiektu, ale uniemożliwia przeniesienie energii drgań na inny obiekt.

Pytanie:

  • Jakie warunki musi spełnić izolator aby wypełnić powyższe kryteria?

Odpowiedź:

  • Nie trzeba mieć doktoratu z fizyki by zdawać sobie sprawę z tego, że twardy i ciężki obiekt nie ma innego wyjścia niż przenoszenie wibracji na izolowany obiekt. Jako, że wibracje i rezonanse mają niepożądany wpływ na wszystkich poziomach, potrzebna jest bezwładność ruchów pomiędzy dwoma obiektami aby zapewnić skuteczną izolację. Wykorzystując zawieszenia na sprężynach i oringach o dużym stopniu bezwładności (o niskiej częstotliwości drgań i o niskim poziomie przenoszenia) na każdym poziomie skutecznie unikamy przeniesienia ruchów skręcających, naprężających i wyginających na elementy systemu.
    Jedną z podstawowych zasad fizyki jest to, że energii nie da się zniszczyć, za to może ona się przekształcić w inną formę. Energia (rezonansów w tym przypadku) w wyniku sprężania i rozprężania sprężyny przekształcana jest w ciepło – a jest to forma energii zupełnie nieszkodliwa dla sprzętów audio.


Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.