Dostępność:Prosimy o mail w celu potwierdzenia terminu realizacji - kontakt@premiumsound.pl
Czas realizacji:Na zamówienie
Daniel Hertz produkuje tylko jeden wzmacniacz - Maria - najlepszy, jaki zaprojektował Mark Levinson. Maria 350 to model stereo (2 kanały), a Maria 800 to model 4-kanałowy z aktywnymi filtrami krosującymi i możliwością regulacji czasowej, umożliwiający zasilanie kolumn bi-amplifikowanych.
Maria 350
Maria - zmiana paradygmatu we wzmacnianiu dźwięku zaprojektowana osobiście przez Marka Levinsona
Daniel Hertz produkuje tylko jeden wzmacniacz - Maria - kulminację ponad 50-letniego doświadczenia i mistrzowskie dzieło samego Marka Levinsona. Maria 350 to model stereofoniczny (2-kanałowy), podczas gdy Maria 800 to model 4-kanałowy z aktywnymi zwrotnicami i wyrównaniem czasowym, umożliwiający napędzanie głośników bi-amplifikowanych. Maria oferuje kompleksowe rozwiązanie elektroniki audio, zastępując przetwornik cyfrowo-analogowy (DAC), przedwzmacniacz, wzmacniacz mocy, wzmacniacz słuchawkowy i kable połączeniowe. W pełni programowalne aktywne zwrotnice i wyrównanie czasowe zapewniają precyzyjną kontrolę dźwięku.
Podobnie jak kultowy przedwzmacniacz Mark Levinson LNP-2 i Cello Audio Palette, Maria wyznacza nowy standard dźwiękowy dzięki minimalistycznemu wzornictwu i zdumiewającej jakości wykończenia odpowiadającej najlepszym zegarkom i aparatom fotograficznym.
Jak powiedział legendarny dziennikarz audio Bert Whyte o pracy Marka w 1972 roku, Maria jest "pomijając względy finansowe... najlepszym wyborem".
Daniel Hertz Maria to wysokowydajny wzmacniacz, wykonany ręcznie w Wenecji, we Włoszech, przy użyciu materiałów rzemieślniczych i kunsztu nigdy wcześniej niestosowanego w produktach audio.
Maria ustanawia nowy standard doskonałości w zakresie jakości dźwięku i wzornictwa, z wieloma ekskluzywnymi zaletami dla tych, którzy odmawiają pójścia na kompromis w kwestii muzyki. Wzmacniacz Daniel Hertz Maria został nazwany na cześć matki Marka Levinsona, Marii Hertz Levinson, która w 1966 roku sprzedała swoją wiolonczelę, aby zdobyć pieniądze na zakup włoskiego kontrabasu z 1680 roku, na którym gra do dziś. Miłość matki to kategoria 1.
Maria 350 zawiera niezależny, wewnętrzny, bezkompromisowy, oddzielnie dostrajany wzmacniacz słuchawkowy z gniazdem ¼" na przednim panelu, który poprawia dźwięk wszystkich dobrych słuchawek, zwłaszcza topowych modeli o wysokiej wydajności.
Płynna transformacja analogowa
Wbudowany pakiet oprogramowania Maria Mighty Cat obejmuje ekskluzywną technologię DH C Wave (opatentowaną i zatwierdzoną w 2024 r.), która aktualizuje wszystkie cyfrowe sygnały audio w locie, w tym przesyłanie strumieniowe, aby uzyskać dźwięk i emocje czystego dźwięku analogowego.
Wszechstronna łączność
Wejścia: 3 wejścia analogowe 1 megaherc, cyfrowe coax, wifi i Bluetooth. Wyjścia głośnikowe: Wyjścia złącza głośnikowego Daniel Hertz produkcji własnej na tylnym panelu. Gniazdo słuchawkowe: Gniazdo słuchawkowe ¼" na panelu przednim.
Najwyższej klasy wzmocnienie dźwięku
Wewnętrzny, oddzielnie dostrajany wzmacniacz słuchawkowy Maria nie ma sobie równych pod względem jakości dźwięku, z precyzyjnym dostrajaniem dostępnym w celu poprawy dźwięku wszystkich dobrych słuchawek, zwłaszcza najlepszych modeli o wysokiej wydajności.
Prowadzenie głośników bez wysiłku
Mimo kompaktowych rozmiarów, niewielkiej wagi, niskiej emisji ciepła i wysokiej efektywności energetycznej, Maria 350 bez trudu napędza największe, najbardziej wymagające i najdroższe kolumny na rynku, zapewniając czysty, analogowy dźwięk z transmisji strumieniowej, a także modele DH Eva (kompaktowy) i Amber (podłogowy).
Kompletny pakiet akcesoriów
Maria 350 jest dostarczana z przewodem zasilającym (odpowiednim dla kraju użytkowania), kablem USB i futerałem. W przypadku dostarczenia z kolumnami Daniela Hertza, dołączona jest para 4-metrowych kabli.
Specyfikacje
Maria 350 (2 kanały), moc znamionowa 350 W na kanał (8 omów). Moc maksymalna jest wyższa.
Rozdzielczość natywna:
5 Hz - 30 kHz 20Hz do 20kHz +/- 0.2dB
Wejście zasilania AC:
90 V - 250 V
Bezpiecznik:
15 A
Wymiary:
Wysokość - 110 mm (22")
Szerokość - 430 mm (16,9")
Głębokość - 330 mm (13")
Wejścia cyfrowe:
Bluetooth (24 bit/48 kHz)
Cyfrowy kabel koncentryczny, USB Audio 2.0, WIFI
USB Audio klasy 2.0 (do 24/192)
Stereo RCA, 3 pary z impedancją wejściową 1 megaom
Wyjścia analogowe:
Wyjścia głośnikowe lewego i prawego kanału przez złącza głośnikowe Daniel Hertz.
Wyjście słuchawkowe przez gniazdo słuchawkowe 1/4″ na panelu przednim.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.